Sram Code RSC levá černá
Sram Code RSC levá černá
Nejlevnější nabídky (5)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
Parametry produktu
Popis produktu
Seznamte se s brzdou hodnou prudkého brzdění v náročných podmínkách. Přidaný o 15% vyšší výkon pístu a o 30% větší objem v nádržce páky, je zajištěn špičkový výkon při plném chodu. A s technologiemi SwingLink™ a Lever Pivot Bearing zůstává pocit z páky plynulý a progresivní, bez ohledu na to, jak velký je tah.
TECHNOLOGIE
TIMING PORT CLOSURE
Časovací port hydraulické brzdy je spojení mezi nádržkou a otvorem válce páky. Když je páka stlačena, touto oblastí prochází těsnění nádržky a uzavře port, který natlakuje systém. Tento systém se vyznačuje odolnými těsněními a velmi hladkou povrchovou úpravou válce, která vytváří spolehlivý brzdný výkon a konzistenci.
EXPANDABLE BLADDER
Konstrukce brzdové páky SRAM obsahuje propracovanou nádržku, která pomáhá regulovat a redukovat vzduchové bubliny. Je speciálně tvarovaná tak, aby odváděla vzduch z páky a tlačil tekutinu přesně tam, kde je to potřeba. Výsledkem je vylepšené odlehčení protitlaku, které vytváří spolehlivý brzdný výkon.
HEAT SHIELD
Štít z nerezavějící oceli přeruší tepelné spojení mezi destičkou a tělem třmenu, čímž sníží teplotu kapaliny asi o 20 °C i v těch nejextrémnějších podmínkách.
BLEEDING EDGE
Odvzdušňovací port se přesunul na spodek třmenu a tak všechny čtyři otvory pístu mohou navzájem bez problémů spolupracovat.
CONTACT POINT ADJUSTMENT
Díky funkci Contact Point Adjustment můžete zvolit polohu, v níž mají být vaše prsty, když jsou stlačené brzdy.
LEVER PIVOT BEARINGS
Přesně utěsněné ložiska na čepu páky zajišťují snadné ovládání páky jedním prstem.
MATCHMAKER COMPATIBLE
Udělejte si pořádek na řídítkách a zároveň ušetřete na hmotnosti pomocí objímky Matchmaker.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
- barva
- všechno
Bohužel jsem koupil zase SRAM.
Jsem normální ? Se všemi brzdami SRAM jsem měl vždy problém a zase jsem je koupil. Je to na léčbu.
Proč dávají na trh čtyř pístkové když je to nefunkční ?
Stačí aby vám jeden pístek chodil o malinko volněji a nikdy to neseřídíte protože chodí jinak a neustále šourá o kotouč. Kdybych neměl kolo za 250 tisíc tak to vážně rozbiju.
U dvou pístkových to seřídíte posunutím třmenu ale u 4 pístkových to nejde. Je tam tak minimální vůle že nad tím stráníte moře času a stejně to nejde. Už jen to hrubé seřízení pomocí 2 šroubů které třmen uchytí k rámu je otázka pokus omyl. Vyvarujte se koupě 4 pístkových a kupujte pouze 2 pístkové. Brzdí stejně dobře a nebudete mít neustálý problém s mizerným chozením pístků ve třmeni.
Oni už nevědí jakou udělat změnu aby mohli něco nového uvést na trh tak udělají totální paskvil.
Já osobně SRAM nedoporučuju, nikdo asi nechce aby mu neustále něco šouralo o kouč a nedalo se to seřídit.
SRAM rozhodně NE !!!!
Zlaté SHIMANO.
Pokud se SRAMU moje recenze nelíbí a rádi by to se mnou probrali a nejen toto ale třeba i fatální rozměry pístků v jednou třmeni RS které jsem řešil reklamací Kdy v jednom pístku byly 3 různě rozměry můžou se mi ozvat na mail [email protected] a rád to s nimi proberu, jelikož jsem si zbytečně kupoval nové pístky do třmenu který byl z výroby sprčený.